Svårare Än Jag Trodde...

Nog visste jag att det skulle bli svårt att sluta, men jag trodde aldrig att det skulle vara så här jobbigt. För tillfället fungerar inte så mycket alls i mitt liv, och jag håller på att deppa ihop totalt igen. Vilket brukar leda till några veckor av självsvält. Jag vet inte om jag klarar av att styra mig själv bort från det. Jag vet inte om jag är tillräckligt stark. Just nu är jag bara så rädd. Jag vill inte. Jag hatar det här.

And all I hear is Aya ya ya ya
You're talking way to much
I can't even hear me now
All you're noise is messing with my head


<3 / Vendela


Kommentarer
Postat av: Martina

tss äter du inte så tvångsmatar jag dig:D

2008-11-13 @ 21:34:23
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0