Sacomässan

Idag har vi vart på sacomässan i älvsjö med klassen. Vilket betydde 4 timmars mässa och 8 timmars bussåkande x) men det var jättekul iaf ;D Det är dagar som den här som man inser vilken underbar klass man har <3 Och Stort Grattis till Anna som klarade körkortet idag <3 Jag har fått värsta inspirationen nu, jag vill flytta till Kanada! Det är ett underbart land =)

I bussen på vägen hem dök denna låt upp i mitt huvud, och jag måste lägga in en länk för den är så underbar =D <3 Och för att jag saknar tvserien lite grann =/  Ni får ursäkta videon, men det var den enda jag hittade som den bra tjejen sjunger ;)

http://www.youtube.com/watch?v=2hFZrd9tKEo&feature=related

pusspuss / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0