Music <3

Ja, det är verkligen tur att det finns musik. Hur skulle jag annars överleva?! Eller en bättre fråga är kanske hur alla i min omgivning skulle överleva? x) Jag har vart så himla grinig på sista tiden, vet inte om det beror på att jag försöker bryta mitt sockerberoende kanske? I vilket fall som helst så är jag grinig hela tiden, men som tur är behöver jag bara sätta igång nån låt med ett bra band så mår jag mycket bättre =) Tack Gode Gud för att det finns bra musik! =D


Fall Out Boy / Simple Plan / Paramore / I Are Droid / Neverstore /
The Rasmus / I Am So Me =
Kärlek <3


 And I'll cast a spell over the west to make you think of me the same way I think of you

Puss på er allihopa! / Vendela


Kommentarer
Postat av: Martina

Ja det är ju den stora frågan: Hur ska man kunna överleva utan musik?

Jag har hört att det går, men jag fattar inte hur:S:P

2008-11-11 @ 22:31:08
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0