Missbrukare?

Sometimes I feel like everybody's got a problem
Sometimes I feel like nobody wants to solve them


Jag har just insett det. Att jag är missbrukare. Herregud, det låter så allvarligt. Och det kanske det är egentligen. I vilket fall som helst har jag inte mått bra de senaste åren. Eller ja, till och från har jag väl mått okej, men för det mesta inte. Jag har svält mig själv totalt vissa veckor. Och sen gjort helt om och tröstätit i nån månad. Min vikt har gått upp och ned som en jojjo under hela min gymnasietid.
Men jag har bestämt mig för att sluta med skiten nu och ta tillbaka kontrollen över mitt liv. Bara så att ni vet ;)

<3 /Vendela


Kommentarer
Postat av: Martina

Bra stumpan!<3

Härligt att höra att någon tagit sitt förnuft till fånga:) Nu behöver jag bara bekymra mig för Nikkan;)

pusssssssssssssssss och kom ihåg att jag älskar dig för precis den du är!

2008-11-04 @ 21:34:41
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0