Lycka =D

Hm, på det hela taget har här varit en riktigt bra helg.  Lite sur på mina kompisar eftersom dom (som väntat) lät mig göra hela vårt grupparbete i historia själv. Och sen har vi redovisning för klassen imorron tillsammans. Men det är grymt bra skrivet iaf. Fast jag kan det inte, eftersom min cp-dator inte ger mig en chans att läsa skiten utan bara stänger ned word hela tiden. Så lite sur är jag.
Men allt det där gör inget, för jag har precis pratat i telefonen i över 2 timmar med min absolut bästa killkompis. Fy fan vad jag har saknat honom de senaste veckorna. Det var verkligen hur skönt som helst att prata med honom idag. Han gör mig så glad, det finns inget som slår våran humor ;D Nu ska jag sätta mig och plugga lite historia, matte och biologi x)

pusspuss/ Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0