Lite Nervös... ;p

Ja, nästa vecka händer det en hel massa saker. På måndag får jag årets första julkalander utmaning. Och det kan ju bli lite vad som helst eftersom Oskar har kommit på den x) Men det ska ändå bli grymt spännande. Sen är det redovisningen i bystugan, men det känner jag mig ganska lugn inför. Historieprovet däremot, det blir inte kul... ;s och sen har vi ju premiär för filmklubben på onsdag eftermiddag, det är jag jättenervös för. Och just det, så fyller jag ju 18 då också, men det har jag mest försökt förtränga... ;p
Och sista matteprovet på torsdag, sen är det mindre än en vecka till nationella. Det är man ju inte lite nervös för ;s och nu har jag gjort ett sånt här tråkigt blogginlägg som jag hatar. Men det får ni stå ut med den här gången ;)

Pusspuss/ Vendela

Kommentarer
Postat av: Martina

haha kära hjärtanes vad du hinner med på dagarna..:P

2008-11-28 @ 23:49:27
URL: http://mistermartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0