Ibland...

Ibland tappar jag bara tron på mäskligheten totalt. Om man inte ens kan hålla sams med sina vänner, utan måste gå och snacka skit om dom så att dom mår dåligt, så är det kanske inte så konstigt att  det bryter ut krig i världen lite då och då. Om man inte ens kan hålla sams med dom man känner, tycker om och egentligen är på samma sida som, hur ska man då kunna hålla sams med någon som man inte känner, inte gillar och inte står på samma sida som?
Det är ändå en situation som man förmodligen kommer hamna i någon gång i sitt vuxna liv, antingen genom arbetet eller genom andra intressen man har.
Ibland blir jag bara så ledsen över hur människor uppför sig mot varandra.

I övrigt ingen bra dag idag, så fucking trött, överstressad och jag har fortfarande en massa kvar jag måste plugga =/

Dagens citat: "Är ni kära?" Så jävla roligt, men kanske inte om man inte var med och såg/hörde hela scenen x)  
Och "Pajkastning undanbedes", också så klockrent  x)

Puss och kram / Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0