Born for this <3

Everybody sing like it's the last song you will ever sing
Tell me, tell me, do you feel the pressure now?
Everybody live like it's the last day you will ever see
Tell me, tell me, do you feel the pressure now?

Sitter och lyssnar på Paramore. Länge sen... Och dom är ju för bra ;D Får förhoppningsvis nya FOB skivan hem i brevlådan imorron, annars blir jag ju deprimerad ;s Och jag tror att jag ska vara duktig idag med och gå och lägga mig tidigt ;) Upp tidigt imorron igen, tre lektioner och sen helg ;D På fredagskvällen hittar ni mig förmodligen på Brandmannen, ska dit med syrran och kolla in banden som spelar. Det blir säkert mys ^^,

Pusspuss/ Vendela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0